Listing 1 - 10 of 152 << page
of 16
>>
Sort by

Book
AGILE. Pocketguide voor wendbare organisaties.
Authors: --- ---
ISBN: 9789087537982 Year: 2013 Publisher: Zaltbommel Van Haren Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De tijd van je leven. Het ultieme boek over timemanagement.
Author:
ISBN: 9789058718006 Year: 2013 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Meer werk doen in minder uren, tijd vinden voor familie, sport, hobby's en daarbij een ontspannen levensgevoel hebben: wie wil dat niet? Maar tussen droom en daad staat een klok in de weg en die geeft je slechts 24 uur per dag. Daar moet je het dan mee doen. Veel mensen ervaren die tijdsdruk als onplezierig: het gevoel dat een etmaal altijd te weinig zal zijn om alles te realiseren wat ze moeten of willen. Herken je dat? Aan die tijdsdruk kun je wat doen. Vat krijgen op de tijd betekent vooral vat krijgen op jezelf: op je wensen, je gedrag en je ideeën. En dat vraagt meer dan een paar simpele tips om tijd te besparen. De essentie van timemanagement is kiezen, jezelf organiseren en je omgeving beïnvloeden. En dat allemaal op een manier die bij je past. Dit boek helpt je persoonlijke keuzes te maken en beter om te gaan met het meest kostbare dat je bezit: de tijd van je leven.


Book
De neurotische organisatie : irrationele onderstromingen van het management.
Authors: ---
ISBN: 9071475867 Year: 1990 Publisher: Amsterdam De Management Bibliotheek


Book
Komt een klant bij de kassa
Author:
ISBN: 9789490783259 Year: 2011 Publisher: Z.p. Reality Bites Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat maakt elke winkel, ook in moeilijke economische omstandigheden, tot een succes ? Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. Haarscherp brengt ze de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn. In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden waarvan winkeleigenaars en -personeel zonder uitzondering beweren dat het bij hen niet voorvalt en waarvan elke klant weet dat het voortdurend gebeurt. In dit boek geeft ze alle tips en oplossingen prijs. Wie dit boek serieus ter harte neemt, heeft niet alleen uren leesplezier, maar creëert ook een zaak waar klanten massaal en met plezier hun geld besteden. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Toolkit procesregie
Authors: ---
ISBN: 9789089651587 Year: 2013 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Professionele procesregisseurs weten hoe ze een proces op de juiste manier starten en hoe ze tussentijds kunnen interveniëren als er problemen dreigen te ontstaan. Maar dat alleen is niet voldoende. Ze moeten ook in staat zijn om snel tot harde resultaten te komen, om partners in de actieve positie te zetten en om betrokkenen te inspireren, te boeien, in hun energie te houden. Dat vraagt om lef en creativiteit.Deze 'Toolkit' laat zien hoe u bijeenkomsten 'anders dan anders' kunt organiseren, van climate setting tot evaluatie. Aan bod komen verschillende prikkelende technieken die helpen om snel en effectief informatie uit te wisselen en tot maximaal gedragen besluiten te komen, ook als het om grote groepen gaat


Book
Professionals & acquisitie : succesvol opdrachten verwerven in de zakelijke dienstverlening.
Author:
ISBN: 905261413X Year: 2002 Publisher: Schoonhoven Academic service


Book
'T is groen en groener wordt het niet
Author:
ISBN: 9789047002826 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Business Contact


Book
De empathiefactor : het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties
Author:
ISBN: 9789047005186 Year: 2012 Volume: *123 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking. Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.Bron : http://www.bol.com


Book
Een goed gesprek : gesprekstechnieken voor managers
Author:
ISBN: 9789079272174 Year: 2011 Publisher: Z.p. Uitgeverij Tiem

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Auteur Luc van Berkestijn schreef een handzaam boek dat u in twee uur wegwijs maakt in de techniek van een-op-een gesprekken. Welke gesprekstechniek hanteer je voor de verschillende gesprekken ? Hoe bespreek je opvallende (wan)prestaties van een medewerker ? Wanneer stel je een open vraag en wannneer een gesloten vraag ? Hoe ga je om met een gesprekspartner die boos wordt of jou in een hoek probeert te drijven ? Hoe bereid je een moeilijk gesprek zo goed mogelijk voor ? Geen lange theoretische uitweidingen of onderbouwingen in Een Goed Gesprek dat vooral een praktisch toepasbare handleiding wil zijn voor managers en zelfstandige ondernemers. Van Berkestijn heeft als universitair docent meer dan twintig jaar communicatietrainingen voor artsen gegeven.Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Animal Firm : haal het beste dierengedrag in uzelf en uw team naar boven !
Authors: ---
ISBN: 9789089650450 Year: 2010 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Listing 1 - 10 of 152 << page
of 16
>>
Sort by